2013. szeptember 14., szombat


Régóta nem jelentkeztem, ezért, most sok mindent hoztam nektek!

-Először is, elindítottam facebookon egy oldalt az ékszereimnek! : ) Az oldal neve végül Pöttöm lett, egy fiatalember névajánlása alapján. Eredetileg Pötty. lett volna, a blog, és a pötty, mániám miatt, de az sajnos már létezett, és nem akartam kavarodást belőle. Sok pöttömöt már el is adtam, kapom a pozitív visszajelzéseket, úgyhogy: öröm, boldogság! : ) Nyereményjátékot is indítottam, az oldalamon meg is találjátok.

https://www.facebook.com/pottomdesign?fref=ts

-A kiállításom a Helynekemben még szeptember 22.-ig, a Cinefest alatt biztosan megtekinthető. Csak egy kis változtatás történt, mégpedig az, hogy egy szinttel fentebb tudjátok megnézni! : )

-Szeptember 21.-én, Budapesten a Müsziben pedig találkozhattok velem és a pöttömökkel. Gyertek, lessetek el! : )

https://www.facebook.com/events/159838180880306/?fref=ts

-..és, nem áll ám meg ennyinél a Pöttömös projekt. Sok-sok újdonsággal, másfajta termékekkel is készülök Nektek!

ja, és, ha tudjátok, akkor állítsátok meg nekem az időt, hogy legyen sokkal több nekem! : D










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése